Açık

1°C
Konya

USD
35.8910
36.0510
EUR
37.1620
37.4020
ALTIN
3310.9800
3378.0800
GBP
44.4070
44.9590
ÇEYREK AL.
1885.1400
2117.0000

Vatandaşla belediye arasında köprü olan birime, iletişim eğitimi

Vatandaşla belediye arasında köprü olan birime, iletişim eğitimi
Vatandaşla belediye arasında köprü olan birime, iletişim eğitimi
Kayıt Tarihi: 20.01.2025 17:21 - Son Güncelleme: 05.02.2025 23:43
YAZI
A
Bolu Belediyesi’nin 75 çağrı merkezi personeline kriz yönetimi, inisiyatif, ve doğru karar alama, stres yönetimi ve öfke kontrolü, zor vatandaş ile iletişim kurma eğitimi verildi.
Bolu Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde çalışan 75 personel etkili iletişim eğitimi aldı. Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı Tuğba Özyürek tarafından verilen eğitimde 75 çağrı merkezi personeli kriz yönetimi, inisiyatif, ve doğru karar alama, stres yönetimi ve öfke kontrolü, zor vatandaş ile iletişim kurma gibi konularda eğitim aldı. 5 saat boyunca süren eğitimde personelin etkili ve doğru iletişim sağlamaları için bilgiler verildi.
ETİKETLER:

Kategorideki Diğer Haberler